Q&A

Nu tänkte jag svara på lite frågor som jag tänkte på innan jag åkte och som jag har tänkt på när jag kom hem, hoppas det är till någon hjälp.
 
Kommer jag vara yngst/äldst?
Åldern varierar beroende på var du åker. På Jersey var nog medelåldern 00 (15/16 år) Man kan tänka att åker man inom europa så är det oftast lägre medelålder än om du åker till USA. För oftast är man äldre när man åker så långt.
 
Är det värt att betala pengarna och åka?
Det är det absolut. Får du chansen så ta chansen säger jag bara, du kommer inte ångra dig.
 
Vill du åka igen?
Ja, men vart jag vill åka är jag inte säker på. Jag tror det kommer bli någonstans i USA. 
 
Drömresemål med STS?
Där får jag nog säga San Diego eller någon roadtrip som t.ex. cross country.
 
Bästa tipset?
Svårt, men jag skulle säga att om du vågar så åk själv. Det man ska tänka på är att våga prata engelska eller det språket som du kommer prata. 
 
Hoppas detta hjälpte något, är det något annat ni undrar så är det bara att fråga :)
 
https://www.sts-education.com/sweden/ls/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stsjersey.blogg.se

Här kommer jag skriva om min språkresa med STS till Jersey sommaren 2016. Kommer även svara på frågor och göra en språkreseguide med mina bästa tips, före, under och efter resan

RSS 2.0