Dagbok: 10 Juli

Dag 13: Söndag 10 Juli
 
10.30 Var vi på stationen och vi fick skjuts av våran världmamma, då våra bussar gick senare. Vi gick sedan till parken bakom aqua land. 
11.00 Började vi köra brännboll. När vi hade kört det i en timme så gick vi till McDonalds och åt mat. 
13.30 Var vi vid bion då vi skulle se Now you see me 2. Vi gjorde detta med spanjorerna utanför vårat schema. 
15.00 Började filmen.
17.10 Slutade filmen. Vi gick till burger king och åt lite. 
19.00 Tog jag bussen hem och idag var det Host family night så vi åt hamburgare och så badade vi i poolen med Sonen och hans kompis. Vi gick sedan in och kollade på film.
 
  
Vi gjorde inte så mycket speciellt idag så det blev ett kort inlägg. Men denna dag var lika uppskattad som gårdagen. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stsjersey.blogg.se

Här kommer jag skriva om min språkresa med STS till Jersey sommaren 2016. Kommer även svara på frågor och göra en språkreseguide med mina bästa tips, före, under och efter resan

RSS 2.0