Dagbok: 11 Juli

Dag 14: Måndag 11 Juli
 
08.40 Var jag på stationen. Vi gick upp till skolan.
09.00 Började våra första lektioner. 
12.00 Var skolan klar och vi stannade och åt våran lunch. 
12.55 Gick vi ner till Liberation Square. Där fick vi välja mellan Zip line, paintball och höghöjdsbana. Jag valde paintball. 
14.00 Tog vi bussen till stället där vi skulle göra de olika sakerna. 
14.35 Var vi framme. Vi skulle vänta en stund så vi gick runt på området. 
15.10 Så skulle vi samlas och delades in i grupper efter vad man skulle göra. Vi gick till paintballen. Där fick man rygg/mag skydd, hjälp och en gevär. Sen så körde vi fyra olika runder. 
16.55 Var vi klara så vi gick till busshållplatsen. 
17.20 Tog vi bussen in till St. Helier. Vi skulle inte hinna hem och äta så vi gick till Bella Italia och åt kvällsmat. 
20.00 Så samlades vi på Liberation Square. Vi gick till en park som ligg intill en strand. Vi gick ner till stranden och tog lite foton sen så lekte vi lite lekar. 
21.10 Gick jag och två andra. Vi gick runt i St. Helier. 
21.30 Gick vi till McDonalds för att möta upp med de andra. 
22.25 Tog jag bussen hem.
 
 
Bild från höghöjdsbanan och paintball
 
Bild från stranden som vi tog foton på
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stsjersey.blogg.se

Här kommer jag skriva om min språkresa med STS till Jersey sommaren 2016. Kommer även svara på frågor och göra en språkreseguide med mina bästa tips, före, under och efter resan

RSS 2.0