Dagbok: 13 Juli

Dag 16: Onsdag 13 Juli
 
07.55 Tog jag bussen som vanligt och väntade på mina kompisar tills de kom. När de kom så gick vi som vanligt och satte oss på costa och spelade kort. 
08.50 Gick vi upp till skolan. Vi hade våra lektioner och stannade och åt våran lunch.
12.50 Gick vi ner till Liberation Square. Där skulle vi samlas för att ta bussen till War tunnels. 
13.25 Gick våran buss. 
13.40 Var vi framme. Vi blev insläppta i olika omgångar så vi fick vänta lite innan vi gick in. Vi var inne i tunnlar från WWII. Det var ganska intressant. När vi var ute igen så gick vi upp till caféet och väntade på att våran ledare skulle komma. När hon kom gav hon oss tillåtelse att ta bussen till St. Helier.
15.45 Kom bussen och vi åkte tillbaka till Liberation Station. När vi var framme gick vi lite i stan.
17.20 Tog jag bussen hem igen. När jag var hemma så bytte jag om till mjukiskläder. Jag åt också mat.
19.00 Tog jag bussen in igen. Jag väntade på att mina kompisar skulle komma. När de hade kommit så gick vi tillsammans upp till skolan. För idag skulle vi kolla på film. När filmen var klar så gick vi och satte oss i en idrottshall som var öppen.
22.00 Ropade de ut att de skulle snart stänga så vi var tvunga att lämna.
22.25 Tog jag bussen hem. Hemma gick vi och la oss direkt. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stsjersey.blogg.se

Här kommer jag skriva om min språkresa med STS till Jersey sommaren 2016. Kommer även svara på frågor och göra en språkreseguide med mina bästa tips, före, under och efter resan

RSS 2.0