Dagbok: 15 Juli

Dag 18: Fredag 15 Juli
 
08.00 Tog jag bussen ifrån huset. Jag väntade sedan på liberation square. När de andra kom så gick vi upp till skolan.
09.00 Började skolan. De som inte hann redovisa igår redovisade idag. När de hade redovisat klart så skulle vi kolla på film. Vi kollade på 21 Jump street. 
12.00 Slutade filmen så vi gick till caféet som var i byggnaden och åt våran lunch. Vi spelade också lite kort. 
13.00 Gick jag och tre av mina kompisar ner till stan. Vi tänkte boka restaurang till ikväll då det var näst sista kvällen på Jersey. Vi gick först till Bella Italia men där var fullt så det slutade med att vi bokade på Pizza express. 
13.30 Var vi på Liberation square. Där satt de andra kompisarna och väntade. Vi gick till den stranden som vi körde paddleboarding på. Där solade vi men jag badade denna gången. Jag gick även längst strande. När vi hade badat så gick vi upp och satte oss och spelade kort. Vi gick sedan in för att byta om.
17.00 Gick vi där ifrån. Vi gick till Pizza express. 
17.30 Var vi framme. Vi beställde maten. Jag tog pizza och en brownie. De har ni sett på bilder innan. 
19.20 Då gick vi ifrån pizzerian. Vi satte oss på costa och spelade plump. 
20.00 Samlades vi för att vi skulle gå ner till stranden. Vi tog foton på solnedgången och sen så skrev vi STS Jersey 2016 i sanden. Den var mysigt för det var sista gången vi skulle vara där. 
21.50 Gick jag och en annan där ifrån. Vi gick till Burger King och köpte en dricka som vi delade på.
22.25 Tog jag sedan bussen hem. Hemma gick jag och la mig ganska snabbt.
Inte av den bästa kvaliten men detta är en bild på de 
vi skrev i sanden
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stsjersey.blogg.se

Här kommer jag skriva om min språkresa med STS till Jersey sommaren 2016. Kommer även svara på frågor och göra en språkreseguide med mina bästa tips, före, under och efter resan

RSS 2.0